Pielea este cel mai mare organ al organismului uman ca suprafaţă. Aşa tumori ale pielii ca melanomul se deosebesc prin malignizare înaltă. Predispoziţia melanoamelor la formarea timpurie şi masivă a metastazelor este cauza consecinţelor tragice în caz de diagnosticare târzie sau incorectă a acestei afecţiuni.

Patologiile non-tumorale ale pielii includ diferite dermatoze, afecţiuni fungice şi bacteriene, fotodermatitele, dermatozele psihogene, ereditare, metabolice, endocrine, afecţiunile pielii legate de patologiile sistemului imun, patologiile ţesutului conjunctival, mai multe afecţiuni ale anexelor pielii – părului şi unghiilor. Aceste patologii sunt larg răspândite şi cauzează multe suferinţe pacienţilor, afectând considerabil calitatea vieţii. Medicul curant rămâne singur faţă în faţă cu tabloul clinic care în mai multe cazuri are multe similarităţi, excluzând posibilitatea de a înţelege natura afecţiunii şi de a administra un tratament corect şi eficient. Aceasta este explicaţia necesităţii de a efectua diagnosticarea histologică a diferitor afecţiuni dermice.

Dermatologie 1

În prezent cercetarea histologică a pielii este o practică larg răspândită în lume. Există un şir larg de instrumente chirurgicale care permit obţinerea probelor necesare de piele cu traume minime. Laboratorul patomorfologic «CSD Health Сare» oferă bisturii dermatologice speciale, lame, răzoare, ace din oţel japonez de calitate care permit dermatologului de a obţine probe de piele în cea mai bună modalitate.

În centrul nostru activează cei mai buni specialişti în dermatopatologie din Ucraina.

Dermatologie 2

Noi oferim:

• Cele mai avansate tehnologii în dermatopatologie;

• Metode suplimentare de diagnosticare: coloranţi speciali, analize imunohistochimice;

• Diagnostic molecular;

• Calitatea impecabilă de obţinere a blocurilor de parafină şi de colorare a preparatelor histologice;

• Controlul intern şi extern asigură o garanţie suplimentară a preciziei în diagnosticare;

• Termenii restrânşi de efectuare a analizelor.

Posibilităţile diagnostice:

• Cercetarea punch-bioptatelor pielii în cazuri de diferite dermatoze cu utilizarea diferitor coloranţi histochimici pentru depistarea infecţiei fungice, mucinei dermice, mastocitelor, dereglării fibrelor elastice;

• Diagnosticarea nevusurilor şi a altor formaţii pe piele în conformitate cu clasificarea OMS şi alte clasificări internaţionale;

• Diagnosticarea melanoamelor cutanate cu formularea diagnozei şi prognozei evoluţiei bolii în conformitate cu ordinea aprobată de Colegiul Regal al Patologoanatomilor (evaluarea după Breslow, Clark, evaluarea existenţei invaziei perivasculare şi perineurale, calculul mitozelor per 1 mm2, starea marginilor de rezecţie, etc.);

• Depistarea micrometastazelor în nodurile limfatice în cazuri de melanom cu aplicarea metodelor imunihistochimice de colorare;

• Diagnosticarea şi prognoza evoluţiei cancerului cutanat planocelular, bazal-celular, cancerului Merkel, conform setului minim de date aprobate de Colegiul Regal al Patologoanatomilor;

• Diagnosticarea tumorilor anexelor pielii;

• Diagnosticarea tumorilor ţesuturilor moi;

• Diagnosticarea limfoamelor cutanate de celule В şi Т cu aplicarea metodelor de colorare imunohistochimice;

Colaborarea în activitate ştiinţifică.

Dermatologie 3

Aflaţi mai multe, accesaţi broşura noastră despre dermatopatologie.